Η άλλη όψη…
Δεν τους πείθουν ούτε οι αριθμοί…
Γράφει ο Ανδρέας Χριστόπουλος, εκδότης – συγγραφέας.
Κρατήστε τρεις συγκριτικούς αριθμούς, που ξεκαθαρίζουν κατά τη γνώμη μου οριστικά το θέμα των εμβολίων (και το ερώτημα “το κάνω δεν το κάνω”):
– Ο πρώτος είναι ανακουφιστικός: Στην Ελλάδα μέχρι σήμερα, επί 3.000.000 εμβολιασμένων, είχαμε μόλις 10 αλλεργικά συμπτώματα που μάλιστα, όλα αντιμετωπίστηκαν επιτυχώς.
– Ο δεύτερος είναι συγκλονιστικός: Στο Ηνωμένο Βασίλειο, επί 43.000 ανθρώπων που ήταν στα νοσοκομεία με Covid-19, μόνο 32 ήταν εμβολιασμένοι. ΟΛΟΙ οι υπόλοιποι ήταν μη εμβολιασμένοι! Ποσοστό μη εμβολιασμένων ασθενών, 99,94%.
– Ο τρίτος είναι ανησυχητικός: Το 35% των Ελλήνων άνω των 60 δεν πήγε να εμβολιαστεί. Ήδη στα νοσοκομεία μας όσοι πάνε (και όσοι πεθαίνουν) είναι ΜΗ εμβολιασμένοι.
Οι παραπάνω αριθμοί είναι αμείλικτοι και βεβαιώνουν ότι η παραφιλολογία για επικίνδυνα εμβόλια είναι προϊόν ανοησίας, άγνοιας, παραπληροφόρησης. Και αυτό ακριβώς θέλω να θίξω.
Πώς είναι δυνατόν, χιλιάδες άνθρωποι να μην πιστεύουν τους λοιμωξιολόγους, τις κλινικές μελέτες, τους Παγκόσμιους και Ευρωπαϊκούς Οργανισμούς Φαρμάκων αλλά να πιστεύουν τρελές θεωρίες στο διαδίκτυο;
Πώς είναι δυνατόν να μην πιστεύουν ούτε τους αριθμούς που σας προανέφερα, αλλά και το άνοιγμα των κοινωνιών σε χώρες που έχουν εμβολιάσει τους πολίτες τους (οι νεκροί στη Βρετανία είναι πια ελάχιστοι).
Ο Ουμπέρτο Έκο είχε δώσει έγκαιρα μια εξήγηση μιλώντας πρώτος για την “επέλαση των ηλιθίων”. Όπως είχε πει, ο βλάκας του χωριού που όταν έλεγε την χοντράδα στο καφενείο τον απόπαιρναν, τώρα εκφράζεται στο διαδίκτυο και αποθεώνεται.
Αποθεώνεται από χιλιάδες άλλους που συμφωνούν μαζί του, ότι ο ιός είναι γρίπη, ότι το εμβόλιο σε σκοτώνει, ότι οι κάσες στο Μπέργκαμο ήταν από πόλεμο δεκαετίες πριν, ότι ο ιός ήρθε από το G5, ότι οι πολιτικοί εμβολιάστηκαν στις κάμερες με νεράκι, ότι, ότι, ότι.
Τι δεν είδε ο Ουμπέρτο Έκο; Ότι η “επέλαση των ηλιθίων” θα πληρώνεται με νεκρούς, δεν θα περιορίζεται στο σκουπιδαριό των Social Media. Αυτό είναι από κάθε άποψη πρωτογονισμός. Είμαστε ακόμη κοινωνία του Μεσαίωνα που καίει μάγισσες