Στη Διεθνή Έκθεση Τουρισμού PHILOXENIA (10-12 Νοεμβρίου, Θεσσαλονίκη)
Κέρδισε τις εντυπώσεις κοινού και επαγγελματιών του τουρισμού και η φετινή συμμετοχή της Π.Κ.Μ.
Κέρδισε τις εντυπώσεις κοινού και επαγγελματιών του τουρισμού από όλο τον κόσμο η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, η οποία συμμετείχε για μια ακόμη χρονιά στη Διεθνή Έκθεση Τουρισμού PHILOXENIA (10-12 Νοεμβρίου, Θεσσαλονίκη), όπου παρουσίασε ένα πρωτότυπο εναλλακτικό, βιωματικό και διαδραστικό περίπτερο, με έμφαση κυρίως σε μορφές θεματικού τουρισμού που σχετίζονται με τη φύση και τις υπαίθριες δραστηριότητες.
Στο ιδιαίτερο αυτό περίπτερο της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, οι επισκέπτες είχαν τη δυνατότητα να απολαύσουν θεματικά βίντεο από οθόνες ευρείας απεικόνισης με δραστηριότητες στην ύπαιθρο, όπως πεζοπορία, ποδήλατο βουνού, παραπέντε κτλ. Επίσης, το κοινό είχε την ευκαιρία να εξερευνήσει τα μνημεία UNESCO της Θεσσαλονίκης και τα σημαντικότερα αξιοθέατα της πόλης, μέσα από ειδικές κάσκες εικονικής πραγματικότητας ( virtualreality ) και να βιώσουν την εμπειρία της Εικονικής Πραγματικότητας. Στο περίπτερο παρουσιάστηκε και το νέο βίντεο τουριστικής προβολής της Περιφέρειας, που επικεντρώνεται κυρίως στο φυσικό της πλούτο, τις εναλλακτικές δραστηριότητες και τις μοναδικές και αυθεντικές εμπειρίες που αποκτά ο επισκέπτης της περιοχής. Το βίντεο αυτό είναι αναρτημένο στο κανάλι της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας στο youtube, στον παρακάτω σύνδεσμο: https://youtu.be/SlUUiH-q6ns
Σε μια παράλληλη εκδήλωση στο χώρο της Διεθνούς Έκθεσης Θεσσαλονίκης, η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας διοργάνωσε ημερίδα για τον εναλλακτικό – θεματικό τουρισμό, με τίτλο «Βιώσιμη ανάπτυξη νέων μορφών τουρισμού». Καταξιωμένοι εισηγητές από την Ελλάδα και το εξωτερικό, με αντικείμενο και ενασχόληση με τον αθλητικό, περιπατητικό και ποδηλατικό τουρισμό, μίλησαν για τις δυνατότητες ανάπτυξης των μορφών αυτών τουρισμού στο πολυπληθές κοινό της εκδήλωσης.
«Ο τουρισμός για την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας δεν είναι μονοκαλλιέργεια. Δεν στηριζόμαστε μόνο στο μοντέλο ‘’ήλιος – θάλασσα’’ για να προβάλλουμε τον προορισμό μας, αλλά προωθούμε όλες τις μορφές θεματικού τουρισμού (πολιτιστικό, θρησκευτικό, ορειβατικό-περιπατητικό, γαστρονομικό, ιαματικό, κτλ). Με την προβολή αυτών των μορφών τουρισμού και το κατάλληλο μάρκετινγκ, μπορούμε να μιλάμε για τουρισμό ‘’365 ημέρες τον χρόνο’’ και ακριβώς αυτός ήταν ο σκοπός μας στο βιωματικό και διαδραστικό περίπτερό μας στη PHILOXENIA και με την παράλληλη εκδήλωση που διοργανώσαμε στο πλαίσιο της έκθεσης για τον εναλλακτικό τουρισμό», δήλωσε ο Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού και Πολιτισμού Αλέξανδρος Θάνος.