Oι αρχές να καλούν τους πολίτες να τηρούν τα μέτρα προστασίας δείχνοντας σοβαρότητα και υπευθυνότητα για να αποφύγουμε μια κατάσταση μη ανατρέψιμη, όπως ένα τοπικό lockdown.
Ραγδαία είναι η αύξηση των επιβεβαιωμένων
κρουσμάτων Covid-19 στην Περιφερειακή Ενότητα Σερρών
Ο δήμος Σερρών προχωρά σε μια σειρά μέτρων για την προστασία των πολιτών και των υπαλλήλων του δήμου ενώ ο δήμαρχος Σερρών έκανε αίτημα στον ΕΟΔΥ ώστε να έρθει συνεργείο του ΕΟΔΥ στις Σέρρες.
Ραγδαία είναι η αύξηση των επιβεβαιωμένων κρουσμάτων Covid19 στην Περιφερειακή Ενότητα Σερρών, με τις αρχές να καλούν τους πολίτες να τηρούν τα μέτρα προστασίας δείχνοντας σοβαρότητα και υπευθυνότητα γι αν αποφύγουμε μια κατάσταση μη ανατρέψιμη, όπως ένα τοπικό lockdown. Ο δήμος Σερρών προχωρά σε μια σειρά μέτρων για την προστασία των πολιτών και των υπαλλήλων του δήμου ενώ ο δήμαρχος Σερρών έκανε αίτημα στον ΕΟΔΥ ώστε να έρθει συνεργείο του ΕΟΔΥ στις Σέρρες.
Ο αντιπεριφερειάρχης Σερρών, Παναγιώτης Σπυρόπουλος, δήλωσε: «Η ανευθυνότητα και η επιπολαιότητα ορισμένων, οι οποίοι έθεσαν το πρόσκαιρο ατομικό τους συμφέρον και τις προσωπικές τους ανάγκες υπεράνω του γενικού συμφέροντος, απειλούν να τινάξουν στον αέρα, όλα όσα με κόπο και θυσίες κατάφεραν οι Σερραίοι συμπολίτες μας για την αντιμετώπιση της πανδημίας του κορωνοϊού. Απευθύνω, λοιπόν, έκκληση προς την νεολαία μας και δη την σπουδάζουσα για αυτοπεριορισμό και σχολαστική τήρηση των μέτρων υγειονομικής ασφάλειας. Η αναχαίτιση της διασποράς του ιού βρίσκεται στα χέρια σας, κυριολεκτικά και μεταφορικά. Σκεφτείτε την υγεία σας και την υγεία των οικογενειών σας, των πατεράδων, των μανάδων και των παππούδων σας. Αυτοί, κυρίως, θα υποφέρουν τις συνέπειες, υγειονομικές, αλλά και οικονομικές, από την ανεξέλεγκτη διάδοση του ιού και την επιβολή ενός τοπικού lockdown. Χρόνος υπάρχει ακόμη, ελάχιστος όμως. Οι διασκεδάσεις μπορούν να περιμένουν για λίγο. Θα έχετε όλο τον χρόνο μπροστά σας γι’ αυτές, αρκεί να παραμείνετε γεροί και υγιείς. Ο ιός δεν κάνει διακρίσεις, γι’ αυτό και όλοι μας ανεξαιρέτως πρέπει να προσέχουμε και να τηρούμε τα μέτρα υγειονομικής ασφάλειας.
Ο δήμαρχος Σερρών Αλέξανδρος Χρυσάφης μετά την ραγδαία αύξηση των κρουσμάτων στο δήμο Σερρών, παρεχώρησε συνέντευξη Τύπου, ανακοινώνοντας τα μέτρα που λαμβάνει ο δήμος για την προστασία από τον Κορωνοιο. «Η κατάσταση στις Σέρρες είναι πάρα πολύ κρίσιμη, εξαιρετικά κρίσιμη, είμαστε πάρα πολύ κοντά σε μια κατάσταση μη αναστρέψιμη. Τα δεδομένα που έχουμε μέχρι τώρα μιλάνε για δεκάδες κρούσματα τα οποία πολλαπλασιάζονται συνεχώς. Από το πρωί είμαστε σε συνεχείς συσκέψεις ώστε να ανακόψουμε αυτή την πορεία που υπάρχει που τείνει να γίνει ανεξέλεγκτη. Και προς αυτή την κατεύθυνση θέλουμε συμμάχους όλους τους πολίτες οι οποίοι αυτή την στιγμή θα πρέπει να επιδείξουν την ευθύνη που πρέπει, που δυστυχώς το προηγούμενο διάστημα δεν ήταν στο βαθμό που θα θέλαμε όλοι. Το προηγούμενο δεκαπενθήμερο ήταν καταστροφικό για την πόλη μας και τον τόπο μας. Κάναμε σαν να μην υπήρχε ο ιός γύρω μας. Και ο συνωστισμός σε χώρους κλειστούς και ανοικτούς και η συμπεριφορά μας δεν έδειξαν ότι έχουμε την ατομική και κοινωνική ευθύνη στο ύψος που πρέπει και τα αποτελέσματα είναι να κινδυνεύουν ανθρώπινες ζωές» . Στην συνέχεα αναφέρθηκε στα μέτρα που λαμβάνει ο δήμος για των πολιτών και των υπαλλήλων του δήμου.
Ο κ. Χρυσάφης ανέφερε ότι έστειλε αίτημα στον ΕΟΔΥ για να έρθει κλιμάκιο στις Σέρρες γιατί όπως είπε είμαστε σε μια περιοχή με πάρα πολλά κρούσματα τα οποία σε λίγες μέρες μπορεί να είναι τριψήφια.
Από χθες Δευτέρα, 19 Οκτωβρίου 2020, παραμένουν κλειστά δύο τμήματα τάξεων, το ένα σε Λύκειο στο Δήμο Νέας Ζίχνης και το άλλο σε Λύκειο της πόλης των Σερρών. Ο Διευθυντής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Σερρών, Στέλιος Ρίζος σε δηλώσεις, τόνισε: «O κορωνοίος χτύπησε την πόρτα του νομού μας και βεβαίως και των σχολείων. Είχαμε κρούσματα σε μαθητές και κλείσαμε τα τμήματα των μαθητών. Στους μαθητές αυτούς τα μαθήματα θα γίνονται μέσω τηλεδιάσκεψης. Έχουν ενημερωθεί οι μαθητές και οι γονείς τους και θα ζητήσω από αυτά τα παιδιά να μην πηγαίνουν σε άλλες δραστηριότητες εξωσχολικές. Ο κ. Ρίζος επεσήμανε ότι τα σχολεία είναι από τους πιο ασφαλείς χώρους καθώς με εξαιρετική υπευθυνότητα τηρούνται όλα τα υγειονομικά πρωτόκολλα, σύμφωνα με τον ΕΟΔΥ και τις οδηγίες του Υπουργείου Παιδείας».
Ο νομίατρος Σερρών Αναστάσιος Αναστασιάδης, κάλεσε τους Σερραίους να τηρήσουν τα μέτρα με την σωστή χρήση της μάσκας για να μην έχουμε προβλήματα, να αποφεύγουν τον συνωστισμό και να δείχνουν υπευθυνότητα.
Μετόκη Δήμητρα metoki63@hotmail.som









