Συνέντευξη Τύπου παρεχώρησε ο πρόεδρος της ΔΕΥΑΣ, Ιωάννης Γάτσιος
Συγκεκριμένες απαντήσεις έδωσε ο πρόεδρος της ΔΕΥΑ Σερρών προς τον Στέφανο Φωτιάδη
«Έχουν γνώση οι φύλακες και προ πολλού πράττουν τα δέοντα», τόνισε ο πρόεδρος της ΔΕΥΑΣ, Ιωάννης Γάτσιος, και στη συνέχεια απάντησε σε όσα κατηγόρησε την διοίκηση της ΔΕΥΑΣ ο επικεφαλής της μείζονος αντιπολίτευσης
Συγκεκριμένες απαντήσεις έδωσε ο πρόεδρος της ΔΕΥΑ Σερρών , Ιωάννης Γάτσιος, σε κάθε ένα από τα σημεία που έθιξε ο επικεφαλής της μείζονος αντιπολίτευσης, Στέφανος Φωτιάδης στην συνέντευξη που έδωσε την Δευτέρα 22 Ιανουαρίου 2018.
Ο κ. Γάτσιος παρεχώρησε χθες Τρίτη 23 Ιανουαρίου 2018, συνέντευξη Τύπου και απάντησε στον κ. Φωτιάδη , λέγοντας «Ο αρχηγός της μείζονος Αντιπολίτευσης Στέφανος Φωτιάδης έδωσε μία συνέντευξη τύπου χθες για να παραβιάσει ανοιχτές θύρες».
«Έχουν γνώση οι φύλακες και προ πολλού πράττουν τα δέοντα» τόνισε ο πρόεδρος της ΔΕΥΑΣ και στην συνέχεια απάντησε σε όσα κατηγόρησε την διοίκηση της ΔΕΥΑΣ ο κ. Φωτιάδης.
Καθυστέρηση καταγραφής υδρομέτρων
Είναι γνωστό ότι η ΔΕΥΑΣ έχει έλλειψη προσωπικού. Επιχείρησε να λύσει το πρόβλημα με την πρόσληψη « διμηνητών » και την ανάθεση του έργου σε εργολάβο αλλά καθυστέρησε λόγω της γραφειοκρατίας. Είμαστε αισιόδοξοι ότι εντός του 2018 όλα αυτά τα προβλήματα θα τα λύσουμε .όσο αφορά στους λογαριασμούς που υπήρξε μία καθυστέρηση στην μέτρηση από τα στοιχεία της επιχείρησης αυτό που βλέπουμε, είναι ότι από τους 8.000 λογαριασμούς αυτούς που πρέπει να διορθώσουμε είναι 472.Είμαστε σε διαδικασία για να διορθωθούν».
Ανεκπαίδευτοι ελεγκτές
«Ανεκπαίδευτοι ελεγκτές δεν υπάρχουν. Οι μετρήσεις γίνονται από τους τέσσερις καταμετρητές μόνιμους της ΔΕΥΑΣ μαζί με «διμηνήτες» που προσλαμβάνουμε και δεν μπορούμε να πούμε ότι είναι ανεκπαίδευτοι καθώς οι περισσότεροι είχαν ξαναεργαστεί στην επιχείρηση συν τους «οκταμηνήτες», άρα αυτό δεν ισχύει»
Πελατειακή λογική
«Δεν υφίσταται φυσικά. Από την πρώτη στιγμή είπα ποια είναι η διαδικασία όταν κάποιος καταναλωτής αμφισβητεί τον λογαριασμό που πάει στο σπίτι του..Είπα ότι θα έρθει να κάνει ένα αίτημα επανελέγχου και ο αρμόδιος υπάλληλος της επιχείρησης θα κάνει τον έλεγχο και θα κάνει την έκθεση του υπογεγραμμένη. Αυτό είναι καθαρ΄αεπιχειρησιακό κομμάτι και αναφέρεται στον κανονισμό της επιχείρησης και δεν έχει καμιά σχέση με το πολιτικό προσωπικό ».
Απαξίωση Προέδρων Τοπικών Κοινοτήτων
«Κανένας Πρόεδρος δεν απαξιώθηκε ποτέ και για κανένα θέμα. Για το θέμα των λογαριασμών από την πρώτη στιγμή οι Πρόεδροι ενημερώθηκαν σε ανοικτές συνελεύσεις και σε κατ’ ιδίαν συναντήσεις, όπως αυτή που έγινε στον Προβατά με τους έξι Προέδρους των χωριών του πρώην Δήμου Κ. Μητρούση. Στη συνέχεια οι Πρόεδροι κατέθεσαν στον Πρόεδρο της ΔΕΥΑΣ τέσσερα (4) αιτήματα. Τα τρία από αυτά πριν τα ζητήσουν είχαν ήδη δρομολογηθεί».
Ταυτοποίηση υδρομέτρων
«Για την ταυτοποίηση των υδρομέτρων κλιμάκιο της ΔΕΥΑΣ πέρασε από όλα τα χωριά .Κάποιοι ανταποκριθήκαν κάποιοι όχι .Βέβαια αυτό μπορούν να το κάνουν και τώρα
Όσο αφορά για τη χρέωση της αποχέτευσης, από το 2012 λέμε, όσοι δεν έχουν αποχέτευση να φέρουν τα δικαιολογητικά που απαιτούνται για να εξαιρεθούν. Περιμένουμε»
Τιμολόγηση νερού
«Σύμφωνα με την απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου 2016για την τιμολογιακή πολιτική του, για το 2018 θα έχουμε αύξηση της τιμής του νερού, στα χωριά με αποχέτευση (Σκούταρι –Λευκώνας-Μητρούσι) 25% και χωρίς αποχέτευση 12,5%»
Νέα τιμολογιακή πολιτική
«Με βάση τα οικονομικά στοιχεία η Διοίκηση της ΔΕΥΑΣ εξετάζει –όχι τώρα που προέκυψε το θέμα αλλά καιρό πριν – να εφαρμόσουμε μία νέα τιμολογιακή πολιτική η οποία θα λαμβάνει υπόψη τις ιδιαιτερότητες των χωριών χωρίς να βάζει την Επιχείρηση σε περιπέτειες. Είμαστε σε φάση διερεύνησης και σύντομα θα είμαστε σε θέση να τα ανακοινώσουμε .Αυτό που σχεδιάζουμε είναι προς το συμφέρον των κατοίκων στα χωριά».
Δεν καθυστερούμε να απαντήσουμε
«Το τελευταίο καιρό η υπηρεσία δέχεται πολλά ερωτήματα και απαντούμε σε όλα , δεν μένει τίποτα αναπάντητο , όπως και στ α στα δύο ερωτήματα του κ. Φωτιάδη. Στο ένα μάλιστα ερώτημα ζητάει αρκετά στοιχεία, τα συγκεντρώνουμε και τις υπόλοιπες μέρες θα απαντήσουμε .Δεν μένει κανένα ερώτημα αναπάντητο και μάλιστα μέσα στο χρονικό περιθώριο και πολύ γρηγορότερα από αυτό που μας δίνει ο νόμος»
Ικανοποίηση από την ανταπόκριση των καταναλωτών
« Ο κόσμος δυσκολεύεται αλλά ανταποκρίνεται στις υποχρεώσεις προς την ΔΕΥΑΣ. Έρχονται κάνουμε ρυθμίσεις. Να επισημάνω ότι οι ρυθμίσεις είναι 120 δόσεων με μικρότερη δόση 20 ευρώ μηνιαία. Και μεγαλοοφειλέτες έρχονται και κάνουν ρυθμίσεις .Είμαστε ικανοποιημένοι».
Δήμητρα Μετόκη metoki63@hotmail.com
Επιτρέπεται η αναδημοσίευση του περιεχομένου της ιστοσελίδας εφόσον αναφέρεται ευκρινώς η πηγή του. Νόμος 2121/1993 και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα