Την Τρίτη 17-05-2022, στις 19:00, στην πρώην αίθουσα Συνεδριάσεων του Δημοτικού Συμβουλίου, με τρία θέματα στην ημερήσια διάταξη.
Τακτική Συνεδρίαση του Συμβουλίου της Δημοτικής Κοινότητας Σερρών
Τακτική Μικτή Συνεδρίαση, δια ζώσης και ταυτόχρονα με τηλεδιάσκεψη, του Συμβουλίου της Δημοτικής Κοινότητας Σερρών θα πραγματοποιηθεί, την Τρίτη 17-05-2022, με ώρα έναρξης την 19:00, στην πρώην αίθουσα Συνεδριάσεων του Δημοτικού Συμβουλίου, μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και στο email της γραμματείας της κοινότητας: sofianidou@serres.gr, με τρία θέματα στην ημερήσια διάταξη.
Στη σχετική πρόσκληση του προέδρου της Δημοτικής Κοινότητας Σερρών, Γεωργίου Ρίζου, προς τους
1.Τους κ.κ. Συμβούλους της Κοινότητας Σερρών, 2.Τον κ.Δινάκη Κωνσταντίνο, ΙΝΑΚΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟ Αντιδήμαρχο Καθημερινότητας και κατά τόπον Αντιδήμαρχο στην Δημοτική Ενότητα Σερρών, αναφέρονται τα παρακάτω:
Έχοντας υπόψη:
– τις διατάξεις του άρθρου 89 του Νόμου 4555/2018 “ΚΛΕΙΣΘΕΝΗΣ Ι”
– το υπ΄ αρ. Πρωτ.: 20930/31-03-2020 έγγραφο του Υπουργείου Εσωτερικών (αρ. Εγκ. 40), Γενική Γραμματεία Εσωτερικών & Οργάνωσης, Γεν. Δ/νση Αποκέντρωσης & Τ.Α. Δ/νση Οργάνωσης & Λειτουργίας Τ.Α. με θέμα: “Ενημέρωση για την εφαρμογή του κανονιστικού πλαισίου αντιμετώπισης του κορωνοϊού Covid-19, αναφορά με την οργάνωση και λειτουργία των Δήμων”, είτε δια περιφοράς, με την διαδικασία των διατάξεων του άρθρου 67, παρ. 5 του Ν. 3852/2010, όπως τροποποιήθηκαν με τις αντίστοιχες του άρθρου 184, παρ. 1 του Ν. 4635/2019, δηλαδή με έκδοση πρόσκλησης από τον Πρόεδρο, με την οποία θα περιγράφεται η δια περιφοράς λήψη της απόφασης και με την συμμετοχή τουλάχιστον του 1/2 των μελών της Κοινότητας. Σημειώνεται ότι η απόφαση που θα ληφθεί κατόπιν της ως άνω πρόσκλησης, θα ανακοινωθεί από τον Πρόεδρο της Κοινότητας Σερρών, στην πρώτη, μετά την λήψη της απόφασης, τακτική συνεδρίαση.
σας καλούμε
Σε Τακτική Μικτή Συνεδρίαση, δια ζώσης και ταυτόχρονα με τηλεδιάσκεψη, που θα πραγματοποιηθεί, την ΤΡΙΤΗ 17-05-2022, με ώρα έναρξης την 19:00, στην πρώην αίθουσα Συνεδριάσεων του Δημοτικού Συμβουλίου, μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και στο email της γραμματείας της κοινότητας: sofianidou@serres.gr, με Θέματα ημερήσιας διάταξης:
1ο Θέμα: Χορήγηση ή μη παράτασης ωραρίου χρήσης μουσικής/μουσικών οργάνων στο κατάστημα ιδιοκτησίας Δόξα Βασιλείου στην οδό Θέμιδος 12-13
2ο Θέμα: Χορήγηση ή μη παράτασης ωραρίου χρήσης μουσικής/μουσικών οργάνων στο κατάστημα ιδιοκτησίας ΚΟΤΑΝΙΔΗΣ – ΧΙΡΑΝΟ ΟΕ επι της οδού Χατζηιακώβου 9.
3ο Θέμα: Χορήγηση ή μη παράτασης ωραρίου χρήσης μουσικής/μουσικών οργάνων στο κατάστημα ιδιοκτησίας Αφοι Χαλκίδη και σια ΟΕ στην οδό Π. Τσαλδάρη 3 και Θέμιδος γωνία