Τα φωνητικά σύνολα του Ωδείου Σερρών «Βασίλη Ταπέ» τίμησαν τη γιορτή της μητέρας, το Σάββατο 9 Μαΐου 2026 στο Ζινζιρλί Τζαμί
Απόηχος της εκδήλωσης του Ωδείου Σερρών «Βασίλη Ταπέ» για τη γιορτή της μητέρας
Με μια ξεχωριστή και συγκινητική εκδήλωση τα φωνητικά σύνολα του Ωδείου Σερρών Βασίλη Ταπέ, τίμησαν τη γιορτή της μητέρας, το Σάββατο 9 Μαΐου 2026 στο Ζινζιρλί Τζαμί.
Την εκδήλωση άνοιξε η Παιδική Χορωδία του Ωδείου δίνοντας έναν φωτεινό και χαρούμενο τόνο. Τα παιδιά με ευγένεια και πειθαρχία απέδωσαν τα τραγούδια: Η μανούλα, Ο αμαξάς, Ξημερώνει, Το γκρίζο γατί και Χάρτινο το φεγγαράκι. Η εμφάνιση τους δεν θα μπορούσε φυσικά να κλείσει με οτιδήποτε άλλο παρά με ένα «τραγούδι για την μητέρα» – ένα μελωδικό ευχαριστώ στις συγκινημένες μανούλες που παρακολουθούσαν από το κοινό.

Στη συνέχεια η παρουσιάστρια της εκδήλωσης, Ζωή Γιαννελέρ, απήγγειλε το ποίημα «Στη θύμησή σου» της ποιήτριας Ελένης Μουζάκη-Μπουρίτσα (1936-2017) από την συλλογή «Μάνες μελίρρυτες». Το ποίημα είναι ένας λυρικός ύμνος γραμμένος με βαθιά θρησκευτική ευλάβεια & έντονη νοσταλγία για τη χαμένη μητέρα και αποτελεί παράλληλα έναν τρυφερό αποχαιρετισμό στο σημαντικότερο πρόσωπο της ζωής κάθε ανθρώπου.
Την σκυτάλη στο μουσικό πρόγραμμα ανέλαβε το γυναικείο φωνητικό σύνολο “The Voices”. Οι χορωδοί με την εμπειρία, τον συντονισμό & την άρτια τεχνική τους, παρέσυραν το κοινό στον κόσμο των γνωστών μελωδιών του Μάνου Χατζιδάκι. Ακούστηκαν τα τραγούδια: Άσπρο περιστέρι, Οδός ονείρων, Ο κυρ Αντώνης, Έλα πάρε μου τη λύπη, Θάλασσα πλατιά, Τώρα που πας στην ξενιτιά και Στο Λαύριο γίνεται χορός.
Κατόπιν η Μαρία Ταπέ αποτίνοντας φόρο τιμής στην προσφάτως αποθανούσα μεγάλη κυρία του ελληνικού πενταγράμμου Μαρινέλλα, τραγούδησε τα εμβληματικά τραγούδια «Δως μου το αθάνατο νερό» και «Καμιά φορά». Η ερμηνεία της διακρίθηκε για τη δωρικότητά της και σε συνδυασμό με τη μεστή, ζεστή και γεμάτη όγκο φωνή της, η Μαρία συγκίνησε το κοινό, αποσπώντας το θερμό χειροκρότημα.
Την εκδήλωση έκλεισε μουσικά και πάλι το φωνητικό σύνολο “The Voices” με δύο τραγούδια του ξένου ρεπερτορίου, το Let it be και το αισιόδοξο California dreamin’ .
Τη συνοδεία στο πιάνο είχε ο Γεώργιος Ταπές, ο οποίος με την ευγένεια και την λυρικότητα στο παίξιμο του δημιούργησε ένα πλούσιο πολυφωνικό υπόβαθρο, πάνω στο οποίο βασίστηκαν και αναδείχθηκαν οι ανθρώπινες φωνές.
Την διεύθυνση των φωνητικών συνόλων είχε η Αναστασία Ταπέ, η οποία τα καθοδήγησε με υποδειγματικό τρόπο, τονίζοντας τις δυναμικές αποχρώσεις των κομματιών.
Την παρουσίαση της εκδήλωσης έκανε η Ζωή Γιαννελέρ με λιτό και κομψό τρόπο.
Η μοναδική εσωτερική ατμόσφαιρα του ιστορικού χώρου και η φυσική ακουστική συναντήθηκαν με το πηγαίο μουσικό ταλέντο και την μέθεξη των μελωδιών, προσφέροντας μία κατανυχτική εμπειρία σε όσους τυχερούς παρευρέθηκαν. Τα φωνητικά σύνολα του Ωδείου Σερρών Βασίλη Ταπέ για μια ακόμα φορά μας χάρισαν μια ποιοτική βραδιά μουσικού επιπέδου.








