Η τεχνολογία στην υπηρεσία των καταναλωτών της ΔΕΥΑΣ
Με το e-bill και με ένα κλικ οι καταναλωτές θα κάνουν όλες τις συναλλαγές με τη ΔΕΥΑΣ
Ο πρόεδρος της ΔΕΥΑΣ , Γιάννης Γάτσιος, το πρωί της Πέμπτης παραχώρησε συνέντευξη Τύπου και ανακοίνωσε την νέα υπηρεσία της ΔΕΥΑΣ και αναφέρθηκε στις συναλλαγές που έχουν την δυνατότητα να κάνουν οι καταναλωτές μέσω e-bill.
Η Δημοτική Επιχείρηση Ύδρευσης Αποχέτευσης Σερρών (Δ.Ε.Υ.Α.Σ), επιθυμώντας να εξυπηρετήσει τους καταναλωτές της όσο το δυνατόν καλύτερα χρησιμοποιεί την τεχνολογία. Οι καταναλωτές της ΔΕΥΑΣ έχουν την δυνατότητα πλέον ηλεκτρονικά, με το e-bill , το ηλεκτρονικό σύστημα πληρωμής και διαχείρισης λογαριασμών, και με ένα κλικ να κάνουν όλες τις συναλλαγές τους με τη ΔΕΥΑΣ.
Ο πρόεδρος της ΔΕΥΑΣ , Γιάννης Γάτσιος, χθες το πρωί παραχώρησε συνέντευξη Τύπου και ανακοίνωσε την νέα υπηρεσία της ΔΕΥΑΣ. Ο κ. Γάτσιος υπογράμμισε ότι γίνεται μεγάλη καμπάνια ενημέρωσης των καταναλωτών από την επιχείρηση στον έντυπο και τον ηλεκτρονικό Τύπο αναφορικά με την νέα ηλεκτρονική υπηρεσία.
«Εδώ και 2 μήνες οι δημότες μας μπορούν να κάνουν όλες τις συναλλαγές τους με τη ΔΕΥΑ Σερρών ηλεκτρονικά, όπου κι αν βρίσκονται. Συγκεκριμένα, τώρα 24 ώρες/24ωρο μπορούν οι καταναλωτές να κάνουν όλες τις συναλλαγές τους με την Δ.Ε.Υ.Α.Σ. μέσα από τον υπολογιστή τους ή το κινητό τους τηλέφωνο, αφού εγγραφούν στο σύστημα» τόνισε ο κ. Γάτσιος.
Στην συνέχεια ο πρόεδρος της ΔΕΥΑΣ αναφέρθηκε στις συναλλαγές που έχουν την δυνατότητα να κάνουν οι καταναλωτές μέσω e-bill.
Οι συναλλαγές αυτές είναι :
Ανάλυση λογαριασμού :Ενημέρωση άμεσα με e-mail για τους λογαριασμούς ύδρευσης που έχουν εκδοθεί.
Διαχείριση σύνδεσης : Διαχείριση πολλών υδρόμετρων μέσα από ένα προφίλ, δυνατότητα ολοκληρωμένης εικόνας για όλα.
Πληρωμή λογαριασμού: Εξόφληση των λογαριασμών με χρεωστικές/ πιστωτικές κάρτες.
Ένδειξη κατανάλωσης : Ο καταναλωτής θα έχει την δυνατότητα να δίνει την ένδειξη της κατανάλωσής του.
Υποβολή αιτημάτων
Δήλωση βλαβών, παραπόνων
Βλάβες δικτύου, προγραμματισμένες διακοπές: Ενημερώνεται ο καταναλωτής άμεσα για βλάβες δικτύου και προγραμματισμένες διακοπές.
Για να εγγραφεί ο καταναλωτής στο σύστημα:
-Κάνει κλικ μέσα από την ιστοσελίδα της ΔΕΥΑΣ www.deyas.gr στο εικονίδιο YDATA.eu. -Δημιουργεί το λογαριασμό του καταχωρώντας ένα e-mail και τον επιθυμητό κωδικό του. – Επιβεβαίωση εγγραφής μέσω email. -Προσθήκη υδρομέτρου: Συμπληρώνοντας τον κωδικό καταναλωτή και τα πρώτα 5 γράμματα του υπόχρεου όπως αυτός αναγράφεται πάνω στο έντυπο του λογαριασμού του.
«Τώρα πια ένα κλικ η απόσταση από τη ΔΕΥΑ, ο Ε-bill καταναλωτής είναι κερδισμένος καταναλωτής» δήλωσε χαρακτηριστικά ο πρόεδρος.
Ο κ. Γάτσιος ανέφερε ότι πραγματοποιείται διαφημιστική καμπάνια αναφορικά με την νέα υπηρεσία, η οποία θα διαρκέσει δύο μήνες και περιλαμβάνει τηλεόραση, ραδιόφωνο, εφημερίδες, αφίσα και έντυπο μέσα στους λογαριασμούς του νερού. Ευχαρίστησε επίσης την καλλιτεχνική διευθύντρια του ΔΗΠΕΘΕ, Καλλιόπη Ευαγγελίδου καθώς την νεαρή κοπέλα που αφιλοκερδώς παρουσιάζουν το μήνυμα.
Υπογραμμίζοντας ότι, τόσο αυτή η καμπάνια όσο και αυτή με τίτλο «μάθετε στο παιδί σας να προτιμά το νερό από τη βρύση», δημιουργήθηκαν και υλοποιήθηκαν από το Γραφείο Επικοινωνίας της ΔΕΥΑΣ.
Για περισσότερες πληροφορίες όποιος επιθυμεί μπορεί να επικοινωνήσει με την ΔΕΥΑΣ στο τηλέφωνο 23210 83860. Επισημαίνεται ο καταναλωτής που επιλέξει να πληρώνει τον λογαριασμό της ΔΕΥΑΣ, με πάγια εντολή έχει 10% έκπτωση.
Δήμητρα Μετόκη metoki63@hotmail.com
Απαγορεύεται η αναπαραγωγή / αναδημοσίευση (ολική ή μερική )του περιεχομένου της ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΤΩΝ ΣΕΡΡΩΝ , www.e-simeirini.com (κείμενα, φωτογραφίες και βίντεο ) με οποιονδήποτε τρόπο, ηλεκτρονικό ή μη, χωρίς την άδεια μας. Νόμος πνευματικής ιδιοκτησίας, Άρθρο 66 Ν.2121/93. Η αναπαραγωγή / αναδημοσίευση του περιεχομένου (κείμενα, φωτογραφίες και βίντεο ) επιτρέπεται μόνο όταν γίνεται εν γνώση μας και με αναφορά της πηγής του.