Το πρωί του Σαββάτου 23 Μαΐου 2026 στο δημαρχείο Σερρών υπεγράφη από τη Δήμαρχο Σερρών κ. Βαρβάρα Μητλιάγκα και τον εκπρόσωπο της αναδόχου εταιρείας κ. Αναγνώστη Καφεστίδη η σύμβαση για την εκτέλεση του έργου «Προμήθεια και εγκατάσταση ανοικτού βιομηχανοποιημένου κολυμβητηρίου»
«Έπεσαν» οι υπογραφές για το ανοιχτό βιομηχανοποιημένο κολυμβητήριο στις Σέρρες
«Τα έργα δεν ανήκουν σε κανέναν. Ανήκουν στον τόπο μας και στη νέα γενιά του Δήμου Σερρών και αποτελούν παρακαταθήκη για το μέλλον», δήλωσε η δήμαρχος Σερρών κ. Βαρβάρα Μητλιάγκα
«Τα έργα δεν ανήκουν σε κανέναν. Ανήκουν στον τόπο μας και στη νέα γενιά του Δήμου Σερρών και αποτελούν παρακαταθήκη για το μέλλον. Τα έργα είναι εδώ για να μας ενώνουν και πρέπει να ενώνουν. Αυτό είναι το σημερινό μήνυμα και πιστέψτε με, σήμερα δεν μπορεί κανένας να “κλέψει” τη χαρά μου», δήλωσε η δήμαρχος Σερρών κατά την διάρκεια της συνέντευξης Τύπου που παρεχώρησε με αφορμή την υπογραφή της σύμβασης για την εκτέλεση του έργου «Προμήθεια και εγκατάσταση ανοικτού βιομηχανοποιημένου κολυμβητηρίου», στο πάρκο της Ομόνοιας της πόλης των Σερρών.
Ένα σημαντικό βήμα για τη λύση στο μείζον πρόβλημα της απουσίας κολυμβητηρίου στο Δήμο Σερρών, πραγματοποιήθηκε το πρωί του Σαββάτου 23 Μαΐου 2026 στο δημαρχείο Σερρών καθώς υπεγράφη από τη Δήμαρχο Σερρών κ. Βαρβάρα Μητλιάγκα και τον εκπρόσωπο της αναδόχου εταιρείας κ. Αναγνώστη Καφεστίδη η σύμβαση για την εκτέλεση του έργου «Προμήθεια και εγκατάσταση ανοικτού βιομηχανοποιημένου κολυμβητηρίου». Το έργο αφορά στην κατασκευή της βάσης ανοικτού βιομηχανοποιημένου κολυμβητηρίου στο Αθλητικό Πάρκο Ομόνοιας, στις Σέρρες, με στόχο την ενίσχυση των αθλητικών υποδομών και την κάλυψη των αναγκών αθλητριών, αθλητών και πολιτών της περιοχής. Με την υπογραφή της σύμβασης σηματοδοτείται η έναρξη υλοποίησης μιας σημαντικής αθλητικής υποδομής για το Δήμο Σερρών.
Η υπογραφή της σύμβασης πραγματοποιήθηκε παρουσία του βουλευτή Σερρών και Γραμματέα Διεθνών Σχέσεων και Ε.Ε. της ΝΔ, κ. Τάσου Χατζηβασιλείου, ο οποίος από την πρώτη στιγμή στήριξε την προσπάθεια για την εξασφάλιση της χρηματοδότησης και την υλοποίηση του έργου και με πρωτοβουλία του το 2024, εξασφαλίστηκαν πόροι από το Ταμείο Αλληλεγγύης μέσω του Υπουργείου Μετανάστευσης, του Αντιδημάρχου Τεχνικής Υπηρεσίας κ. Παύλου Πουλιάκα, του γενικού Γραμματέα του δήμου κ. Αριστοκλή Αναστασιάδη.

«Μία σημαντική ημέρα, γιατί γράφεται μία νέα σελίδα στην ιστορία των αθλητικών υποδομών του Δήμου Σερρών»
Η Δήμαρχος Σερρών Βαρβάρα Μητλιάγκα ιδιαίτερα χαρούμενη τόνισε: «Σήμερα είναι μία σημαντική ημέρα, γιατί γράφεται μία νέα σελίδα στην ιστορία των αθλητικών υποδομών του Δήμου Σερρών. Ολοκληρώθηκε ο κύκλος όλων των διαδικασιών για την υπογραφή των συμβάσεων με τον εργολάβο και με τον προμηθευτή για την κατασκευή του προπονητικού κολυμβητηρίου. Έχουν ολοκληρωθεί οι διαγωνιστικές διαδικασίες και οι απαιτούμενοι έλεγχοι από το Ελεγκτικό Συνέδριο. Υπογράψαμε τη σύμβαση με τον ανάδοχο εργολάβο για τις εργασίες κατασκευής της βάσης της αθλητικής υποδομής και τις επόμενες ημέρες θα ακολουθήσει η υπογραφή με τον ανάδοχο της προμήθειας των προκατασκευασμένων τμημάτων που θα τοποθετηθούν επάνω στη βάση».
Ευχαριστώντας όλους όσοι συνέβαλαν στην υλοποίηση του έργου και επισημαίνοντας ότι το σημερινό αποτέλεσμα αποτελεί «καρπό» συλλογικής προσπάθειας, σημείωσε: «Ευχαριστώ θερμά τους δωρητές της μελέτης, Αριστοκλή Αναστασιάδη, Δέσποινα Χατζηγαβριήλ και Βασιλική Τσιρίκα, για τη σημαντική συμβολή τους μέσω της δωρεάς των δύο μελετών, προκειμένου να κατατεθεί το αίτημα χρηματοδότησης στο Υπουργείο Μετανάστευσης και Ασύλου. Ευχαριστώ τον βουλευτή Σερρών Αναστάσιο Χατζηβασιλείου, ο οποίος από την πρώτη στιγμή πίστεψε σε αυτή την προσπάθεια και συνέδραμε στην εξασφάλιση της χρηματοδότησης, καθώς και τους αρμόδιους Υπουργούς Δημήτρη Καιρίδη και Νίκο Παναγιωτόπουλο. Θέλω επίσης να ευχαριστήσω τους συνεργάτες μου, τον Αντιδήμαρχο Τεχνικής Υπηρεσίας Παύλο Πουλιάκα, καθώς και τους Αντιδημάρχους Παναγιώτη Κεΐσογλου και Νίκο Φρυδά, όλους τους συνεργάτες μου και τους υπαλλήλους της Τεχνικής Υπηρεσίας, της Υπηρεσίας Δόμησης, της Οικονομικής Υπηρεσίας και της Νομικής Υπηρεσίας, αλλά και όλους όσοι από την πρώτη στιγμή πίστεψαν σ’ αυτό το έργο».
«Δικαιωθήκαμε πλήρως. Τα έργα δεν ανήκουν σε κανέναν. Ανήκουν στον τόπο μας και στη νέα γενιά του Δήμου Σερρών και αποτελούν παρακαταθήκη για το μέλλον. Τα έργα είναι εδώ για να μας ενώνουν και πρέπει να ενώνουν. Αυτό είναι το σημερινό μήνυμα και πιστέψτε με, σήμερα δεν μπορεί κανένας να “κλέψει” τη χαρά μου» τόνισε η κ. Μητλιάγκα.
Αναφερόμενη η δήμαρχος Σερρών στον προϋπολογισμό του έργου και στο χρονοδιάγραμμα της εκτέλεσης του δήλωσε ότι ο συνολικός προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται στο ποσό του 1.800.000 ευρώ και ότι το έργο κατασκευής της βάσης του ανοικτού βιομηχανοποιημένου κολυμβητηρίου προβλέπεται να ολοκληρωθεί εντός οκτώ μηνών από την ημερομηνία υπογραφής της σύμβασης.
«Υλοποιούμε ένα όραμα ετών – Μέλημά μου οι ανάγκες των Σερραίων πολιτών»
«Σήμερα, η κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας αποδεικνύει για ακόμη μία φορά ότι στηρίζει έμπρακτα την περιφερειακή ανάπτυξη. Υλοποιούμε ένα όραμα ετών, προς όφελος της σερραϊκής κοινωνίας», τόνισε ο κ. Τάσος Χατζηβασιλείου, κατά την υπογραφή της σύμβασης για την έναρξη των εργασιών κατασκευής του νέου προπονητικού κολυμβητηρίου στις Σέρρες, συνολικού κόστους 2.200.000 ευρώ. Ένα έργο που όπως τόνισε οι Σέρρες περίμεναν για καιρό μπαίνει πλέον σε τροχιά υλοποίησης, δίνοντας ουσιαστική απάντηση σε μια πάγια ανάγκη της τοπικής κοινωνίας.
Ο κ. Χατζηβασιλείου τόνισε ότι το νέο κολυμβητήριο θα καλύψει ένα μεγάλο κενό στις αθλητικές υποδομές και θα δώσει νέα ώθηση στον σερραϊκό αθλητισμό. «Χαίρομαι γιατί ετοιμάζουμε ένα έργο που αξίζει στα παιδιά μας, ένα έργο που το δικαιούνται. Το νέο κολυμβητήριο θα στεγάσει τα όνειρα των παιδιών μας, των αυριανών πρωταθλητών», ανέφερε χαρακτηριστικά.
Ο Σερραίος βουλευτής σημείωσε ότι το έργο θα αναβαθμίσει ουσιαστικά την ποιότητα ζωής των Σερραίων, θα στηρίξει την τοπική ανάπτυξη και θα δώσει ώθηση στην αθλητική δραστηριότητα στην περιοχή, επισημαίνοντας ότι οι Σέρρες διαθέτουν κολυμβητική παράδοση και πως η νέα υποδομή θα δώσει στα παιδιά της πόλης τη δυνατότητα να προπονούνται σε σύγχρονες συνθήκες και να διεκδικούν υψηλούς στόχους.
Παράλληλα, επανέλαβε ότι στρατηγικός του στόχος παραμένει και η ολοκλήρωση του νέου μεγάλου κολυμβητηρίου στην περιοχή της Ομόνοιας, ώστε στο μέλλον να δημιουργηθεί ένα σύγχρονο κολυμβητικό συγκρότημα, ικανό να φιλοξενήσει διεθνείς αγωνιστικές διοργανώσεις. «Έτσι θα φέρουμε ανάπτυξη στον τόπο και θα ενισχύσουμε το εισόδημα των Σερραίων», υπογράμμισε.
Ο κ. Χατζηβασιλείου ευχαρίστησε τον Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη, ο οποίος από την πρώτη στιγμή στήριξε την προσπάθεια, καθώς και τους αρμόδιους υπουργούς κ. Δημήτρη Καιρίδη, κ. Νίκο Παναγιωτόπουλο και κ. Θάνο Πλεύρη, καθώς και την πρώην Γενική Γραμματέα Υποδοχής Αιτούντων Άσυλο, κ. Στελλίνα Σιαράπη, για τη συμβολή τους στην επίτευξη του στόχου. Ευχαρίστησε, επίσης, τη Δήμαρχο Σερρών κ. Βαρβάρα Μητλιάγκα για τη συνεργασία, τις υπηρεσίες του Δήμου Σερρών, καθώς και τους Σερραίους επιχειρηματίες που θα συμβάλουν στην κατασκευή του έργου.
«Το έργο ανήκει στους Σερραίους»
«Το έργο αυτό ανήκει στη σερραϊκή κοινωνία. Κατασκευάζεται προς όφελος των Σερραίων. Δικό μου μέλημα ήταν και είναι πάνω απ’ όλα οι ανάγκες κάθε Σερραίας και κάθε Σερραίου», σημείωσε, προσθέτοντας ότι η πολιτική είναι ευθύνη απέναντι στον τόπο και εκφράζοντας την ικανοποίησή του που συνέβαλε ώστε να γίνει πραγματικότητα ένα έργο που οι Σέρρες δικαιούνται. «Βρίσκομαι στο πλευρό κάθε δημάρχου της Π.Ε. Σερρών με στόχο να στηρίζω κάθε έργο που ωφελεί τη σερραϊκή κοινωνία», κατέληξε ο κ. Χατζηβασιλείου.
Δήμητρα Μετόκη metoki63@hotmail.com








