Καταλαμβάνοντας στις εκλογές την 50ή θέση μεταξύ 150 εκλεγμένων μελών με 242 ψήφους.
Ο Κωνσταντίνος Ράσκος και πάλι μέλος της Πολιτικής Επιτροπής της Νέας Δημοκρατίας
«Θέλω μέσα από την καρδιά μου να ευχαριστήσω όλους όσοι στάθηκαν δίπλα μου, πίστεψαν σε μένα στην προσπάθειά μου και με τίμησαν με την ψήφο και την εμπιστοσύνη τους» σημειώνει ο Κωνσταντίνος Ράσκος, αναφερόμενος στην εκλογή του στην Πολιτική Επιτροπή της Νέας Δημοκρατίας. Ο συμπολίτης μας για δεύτερη στη σειρά φορά εκλέγεται στο Ανώτατο Όργανο Διοίκησης της Νέας Δημοκρατίας, στο «κλείσιμο» του 16ου Τακτικού Συνεδρίου της ΝΔ και στην ανάρτησή του στα social media αναφέρει τα παρακάτω:
«Μετά το ιδιαίτερα σημαντικό και ιστορικό τριήμερο του 16ου Συνεδρίου της Νέας Δημοκρατίας, αισθάνομαι βαθιά τιμή και συγκίνηση για την επανεκλογή μου στην Πολιτική Επιτροπή του κόμματος, καταλαμβάνοντας την 50ή θέση μεταξύ 150 εκλεγμένων μελών με 242 ψήφους.
Είναι ιδιαίτερα σημαντικό όταν άνθρωποι με τους οποίους σε συνδέουν κοινές αρχές, αξίες και πολιτικές διαδρομές, σε επιλέγουν να τους εκπροσωπήσεις στο Ανώτατο Όργανο Διοίκησης της Νέας Δημοκρατίας.
Η εμπιστοσύνη αυτή αποτελεί για μένα ισχυρή εντολή ευθύνης, συνέπειας και συνέχισης του αγώνα για τις αξίες και τις αρχές της μεγάλης μας Παράταξης.
Θέλω μέσα από την καρδιά μου να ευχαριστήσω όλους όσοι στάθηκαν δίπλα μου, πίστεψαν σε μένα στην προσπάθειά μου και με τίμησαν με την ψήφο και την εμπιστοσύνη τους.
Ιδιαίτερα ευχαριστώ τον Πρωθυπουργό και Πρόεδρο της Νέας Δημοκρατίας Κυριάκο Μητσοτάκη, έναν ηγέτη που κρατά τη χώρα σταθερή, ισχυρή και με ξεκάθαρη πορεία προς το μέλλον.
Συνεχίζουμε μαζί, πιο δυνατά.
Με ενότητα, συνέπεια και αποφασιστικότητα.
Για τη Νέα Δημοκρατία.
Για τις Σέρρες.
Για μια ακόμη πιο ισχυρή Ελλάδα».







