Παραιτήθηκε από γραμματέας του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ ο Στέργιος Καλπάκης
Την παραίτηση του από την θέση του γραμματέα της Κεντρικής Επιτροπής του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, υπέβαλε ο Στέργιος Καλπάκης.
Σύμφωνα με το avgi.gr στην επιστολή του προς τον πρόεδρο του ΣΥΡΙΖΑ-Π.Σ. Σωκράτη Φάμελλο ξεκαθαρίζει ότι δεν θα είναι υποψήφιος στις επόμενες εκλογές και ότι παραμένει στο ΣΥΡΙΖΑ-Π.Σ «με την ελπίδα ότι σύντομα θα υπάρξουν θετικές εξελίξεις στην κατεύθυνση της σύγκλισης, της ενότητας και της ανασύνθεσης με στόχο έναν ισχυρό προοδευτικό πόλο απέναντι στη ΝΔ. Μόνη μου έγνοια, ως απλός στρατιώτης, είναι ο χώρος μας στις επόμενες εκλογές να είναι ενωμένος και όχι τραυματισμένος».








