Κατασκευάστηκε με πόρους του ΕΣΠΑ της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας ενώ ο προϋπολογισμός του είναι 428.000 ευρώ και καλύπτει τη λειτουργία τεσσάρων ετών μέχρι το τέλος του 2029, με διασφαλισμένη χρηματοδότηση από το ΕΣΠΑ της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας
Εγκαινιάστηκε ένας νέος χώρος φροντίδας ηλικιωμένων, το ΚΗΦΗ του Δήμου Σερρών
«Σήμερα είναι τα επίσημα εγκαίνια η δομή έχει ξεκινήσει την λειτουργία της, μια πολύ χαρούμενη μέρα για το δήμο Σερρών, μια χαρούμενη μέρα για την τρίτη ηλικία» δήλωσε η δήμαρχος Σερρών κ. Βαρβάρα Μητλιάγκα
Ένας νέος χώρος φροντίδας ηλικιωμένων εγκαινιάστηκε το πρωί της Τετάρτης 20 Μαΐου 2026, η νέα δομή «Κέντρο Ημερήσιας Φροντίδας Ηλικιωμένων» (ΚΗΦΗ) του Δήμου Σερρών, που ιδρύθηκε και λειτουργεί με χρηματοδότηση από το ΕΣΠΑ της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας. Μία σημαντική κοινωνική δομή που εντάσσεται στο ευρύτερο σχέδιο του Δήμου για τη στήριξη των ευάλωτων κοινωνικών ομάδων, με έμφαση στις ηλικιωμένες και τους ηλικιωμένους συμπολίτες μας.
Ο φιλόξενος χώρος της νέας δομής βρίσκεται δίπλα στον ανακαινισμένο χώρο του Α΄ ΚΑΠΗ Σερρών επί της Αγίας Σοφίας 6 στην πόλη των Σερρών. Το ΚΗΦΗ Σερρών κατασκευάστηκε με πόρους του ΕΣΠΑ της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας ενώ ο προϋπολογισμός του είναι 428.000 ευρώ και καλύπτει τη λειτουργία τεσσάρων ετών μέχρι το τέλος του 2029, με διασφαλισμένη χρηματοδότηση από το ΕΣΠΑ της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας.
Η νέα δομή απευθύνεται σε άτομα τρίτης και τέταρτης ηλικίας, τα οποία αδυνατούν να αυτοεξυπηρετηθούν (κινητικές δυσκολίες, άνοια κτλ.), αλλά και τα άτομα του οικογενειακού τους περιβάλλοντος, τα οποία αδυνατούν να τους φροντίσουν. Έχει δυνατότητα φιλοξενίας έως 25 ατόμων και λειτουργεί πέντε ημέρες την εβδομάδα, παρέχοντας σειρά υπηρεσιών κοινωνικής φροντίδας. Ξεκίνησε τη λειτουργία του τον Φεβρουάριο του 2026, ενώ έχει στελεχωθεί με τέσσερις υπαλλήλους (έναν νοσηλευτή, δυο κοινωνικούς φροντιστές και μια καθαρίστρια).



Την τελετή του αγιασμού τέλεσαν οι ιερείς π. Φίλιππος Καρκάνης και π. Αθανάσιος Βουρουτζής εκπροσωπώντας τον σεβασμιότατο μητροπολίτη Σερρών και Νιγρίτης κ. Θεολόγος, ενώ την κορδέλα των εγκαινίων έκοψαν ο Αντιπεριφερειάρχης Σερρών κ. Παναγιώτης Σπυρόπουλος και η Δήμαρχος Σερρών κ. Βαρβάρα Μητλιάγκα, έχοντας δίπλα τους τον βουλευτή Σερρών κ. Θεόφιλο Λεονταρίδη και τους αντιδημάρχους κ. Νίκο Φρυδά και κ. Χρυσούλα Καρασουλτάνη.
Ο Αντιπεριφερειάρχης Σερρών κ. Παναγιώτης Σπυρόπουλος, αναφερόμενος στο έργο δήλωσε: «Με χαρά βρισκόμαστε σήμερα εδώ στα εγκαίνια του ΚΗΦΗ του δήμου Σερρών, είναι μια υποδομή που πραγματικά αλλάζει τον χάρτη, είναι μια συνολική προσπάθεια πολλών ανθρώπων. Το ΚΗΦΗ κατασκευάστηκε με πόρους του ΕΣΠΑ της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, το συγκεκριμένο έργο είναι προϋπολογισμού 428.000 ευρώ και είναι διασφαλισμένη η χρηματοδότηση για τα επόμενα τέσσερα χρόνια, δηλαδή μέχρι το 2029. Θέλω να ευχαριστήσω την κ. δήμαρχο, τους υπαλλήλους και όλους τους υπηρεσιακούς παράγοντες του δήμου Σερρών και την προηγούμενη διοίκηση του δήμου Σερρών γιατί πραγματικά είναι πραγματικά είναι ένα αποτέλεσμα συνολικής δουλειάς και είναι εντυπωσιακό και χρήσιμο για τους πολίτες του δήμου. Δεν μπορεί να μην είναι ευχαριστημένος κάποιος όταν γίνονται τέτοιες υποδομές και είναι τόσο καλά οργανωμένες, βλέπετε ότι υπάρχει πρόβλεψη και χρηματοδότηση για τα επόμενα τέσσερα χρόνια. Οπότε είναι σήμερα μέρα χαράς».
Η Δήμαρχος Σερρών κ. Βαρβάρα Μητλιάγκα, τόνισε: «Σήμερα είναι τα επίσημα εγκαίνια η δομή έχει ξεκινήσει την λειτουργία της, μια πολύ χαρούμενη μέρα για το δήμο Σερρών, μια χαρούμενη μέρα για την τρίτη ηλικία σε συνδυασμό βελτίωσης και του ΚΑΠΗ, της ανακαίνισης που έχει γίνει. Πραγματικά είμαστε πολύ χαρούμενοι που αυτός ο χώρος αφιερωμένος στην τρίτη ηλικία αρχίζει να γίνεται όλο και πιο προσιτός, να προσφέρει πολύ περισσότερα σε αυτούς τους ανθρώπους που έχουν φτάσει σε αυτό το σημείο της ζωής τους»
«Μία προσπάθεια συνολική την οποία ξεκινήσαμε από την πρώτη στιγμή που αναλάβαμε τα ηνία του δήμου και εκμεταλλευτήκαμε το πρόγραμμα της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, την ανοικτή χρηματοδότηση, ετοιμαστήκαμε άμεσα, καταθέσαμε την πρότασή μας ενταχθήκαμε για την λειτουργία του ΚΗΦΗ και την δημιουργία του χώρου. 25 ωφελούμενοι, 14 είναι αυτή την στιγμή υπάρχει χώρος για άλλους 11, πέντε αιτήσεις είναι σε αναμονή, γίνεται η επεξεργασία για να τους δεχθούμε ,προσωπικό προσλήφθηκε μέσω ΑΣΕΠ όπως έλεγε το πρόγραμμα, μια προσπάθεια η οποία ξεκίνησε και ολοκληρώθηκε από πάρα πολλούς ανθρώπους» σημείωσε η δήμαρχος Σερρών και συνεχίζοντας πρόσθεσε: «Ευχαριστίες στον τέως αντιδήμαρχο στο συγκεκριμένο αντικείμενο αυτό κ. Νίκο Φρυδά, την εντεταλμένη σύμβουλο στον προγραμματισμό κ. Δέσποινα Χατζηγαβριήλ και την τεχνική υπηρεσία και τον αντιδήμαρχο κ. Παύλο Πουλιάκα και την αντιδήμαρχο Κ. Χρυσούλα Καρασουλτάνη. Και φυσικά σε όλο το προσωπικό του δήμου, είναι μια συνεργασία για να έχουμε αυτό το αποτέλεσμα, να έχουμε αυτή την δομή. Επίσης ευχαριστούμε και την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας για την σωστή αξιοποίηση των χρημάτων που διαχειρίζεται, του ΕΣΠΑ 2021-2027, δίνει την ευκαιρία και σε μας με την ετοιμότητα που έχουμε να μπορούμε να διεκδικούμε πράγματα για τους πολίτες μας».
Την εκδήλωση των επισήμων εγκαινίων του ΚΗΦΗ του Δήμου Σερρών τίμησαν βεβαίως η δήμαρχος Σερρών κ. Βαρβάρα Μητλιάγκα και ο αντιπεριφερειάρχης Σερρών κ. Παναγιώτης Σπυρόπουλος που έκοψαν την κορδέλα των εγκαινίων, καθώς επίσης ο βουλευτής Σερρών κ. Θεόφιλος Λεονταρίδης, ο πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου Σερρών κ. Νάσος Παπαδόπουλος, οι Αντιδήμαρχοι Χρυσούλα Καρασουλτάνη, κ. Νίκος Φρυδάς, κ. Παύλος Πουλιάκας, κ. Χρυσούλα Δρίγκα, κ. Δημήτρης Μιχτσόγλου, κ. Παναγιώτης Κεΐσογλου, κ. Μαγδαληνή Μπάρμπα, κ. Λεμονιά Κεσούλη, η Αντιπρόεδρος της ΔΕΥΑΣ Δέσποινα Χατζηγαβριήλ, υπηρεσιακοί παράγοντες εργαζόμενοι, ωφελούμενες, ωφελούμενοι Σερραίες και Σερραίοι.









