«Σήμερα έχουμε την τιμή και την ευγνωμοσύνη να παραδώσουμε στους πυροσβέστες μας αυτό το όχημα. Ένα όχημα 4χ4, το οποίο έχουν τόση ανάγκη» ανέφερε ο αντιπεριφερειάρχης Σερρών κ. Παναγιώτης Σπυρόπουλος
Ενίσχυση του στόλου της Π.Υ. Σερρών με δωρεά οχήματος 4×4 από την Π.Ε. Σερρών
Σε μια λιτή τελετή παράδοσης ο Αντιπεριφερειάρχης Σερρών, κ. Παναγιώτης Σπυρόπουλος, παρέδωσε τα κλειδιά του οχήματος τονΔιοικητή των Πυροσβεστικών Υπηρεσιών της Περιφερειακής Ενότητας Σερρών πύραρχο κ. Πρόδρομο Καλαϊτζίδη, παρουσία του διοικητή της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας Σερρών κ. Ανδρέα Θεοδωρίδη και του υποδιοικητή της κ. Παντελή Ελευθεριάδη
Στην έμπρακτη στήριξη του έργου της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας Σερρών προχώρησε η Περιφερειακή Ενότητα Σερρών, με μια ουσιαστική κίνηση, ενισχύοντας τον στόλο της με τη δωρεά ενός υπερσύχρονου αγροτικού οχήματος τύπου 4×4, το οποίο θα βοηθήσει στη αναβάθμιση του Πυροσβεστικού Σώματος του νομού Σερρών ενόψει της αντιπυρικής περιόδου.
Σε μια λιτή τελετή παράδοσης ο Αντιπεριφερειάρχης Σερρών, κ. Παναγιώτης Σπυρόπουλος, παρέδωσε τα κλειδιά του οχήματος στον Διοικητή των Πυροσβεστικών Υπηρεσιών της Περιφερειακής Ενότητας Σερρών πύραρχο κ. Πρόδρομο Καλαϊτζίδη, παρουσία του διοικητή της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας Σερρών κ. Ανδρέα Θεοδωρίδη και του υποδιοικητή της κ. Παντελή Ελευθεριάδη.

Έμπρακτη στήριξη του έργου της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας με χρήματα των Σερραίων πολιτών
Ο κ. Παναγιώτης Σπυρόπουλος, εξέφρασε τη χαρά και την περηφάνια του για τη συγκεκριμένη πρωτοβουλία, δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στον ανταποδοτικό χαρακτήρα της δράσης, σημειώνοντας ότι το όχημα αποκτήθηκε με πόρους των ίδιων των Σερραίων πολιτών και επιστρέφει σε αυτούς με τη μορφή της ασφάλειας και της προστασίας της ζωής, της περιουσίας τους και του φυσικού πλούτου του νομού.
«Σήμερα έχουμε την τιμή και την ευγνωμοσύνη να παραδώσουμε στους πυροσβέστες μας αυτό το όχημα. Ένα όχημα 4χ4, το οποίο έχουν τόση ανάγκη. Κατά το παρελθόν είχαμε συνεργαστεί μαζί τους διαθέτοντας δικά μας οχήματα αλλά ήρθε ο καιρός που μπορούμε και έχουμε την δυνατότητα με τα χρήματα των Σερραίων πολιτών και φυσικά με όλους τους περιφερειακούς συμβούλους να παραδώσουμε αυτό το καινούριο όχημα. Το όχημα αυτό μπορεί να τους βοηθήσει ενόψει της αντιπυρικής περιόδου και σε κάθε περίπτωση να δημιουργήσουμε αυτές τις υποδομές που από την αρχή της θητείας μου λέω. Πρέπει και το ελληνικό δημόσιο να στηρίξει εμπράκτως αυτούς τους ανθρώπους αυτό κάνει και η Περιφερειακή Ενότητα Σερρών και για αυτό είμαστε χαρούμενοι και περήφανοι», δήλωσε ο κ. Σπυρόπουλος.
Πρόκειται για ένα καινούργιο όχημα (4×4) συνολικού κόστους 37.000 ευρώ, το οποίο διαθέτει όλα τα σύγχρονα τεχνικά μέσα. Η επιλογή του συγκεκριμένου τύπου οχήματος έγινε στοχευμένα, καθώς η κίνηση και στους τέσσερις τροχούς και η ανθεκτικότητά του, τού επιτρέπουν να προσεγγίζει δύσβατες και ορεινές περιοχές, αποτελώντας ένα πολύτιμο εργαλείο στην πρώτη γραμμή της πυρόσβεσης και της διάσωσης.
Ο Αντιπεριφερειάρχης επισημαίνοντας ότι η συγκεκριμένη δωρεά αποτελεί μέρος μιας ευρύτερης στρατηγικής στήριξης της κοινωνίας μέσω των δομών της περιοχής, αναφέρθηκε σε προηγούμενες σημαντικές παροχές που προχώρησε η Περιφερειακή Ενότητα Σερρών, όπως η δωρεά προς το Μουσικό Σχολείο, η αγορά έξι μοτοσυκλετών για την Ελληνική Αστυνομία, καθώς και η προμήθεια ειδικού οχήματος για το χιονοδρομικό κέντρο του Λαϊλιά, αποδεικνύοντας τη διαρκή προσπάθεια για την ενίσχυση των υποδομών του τόπου.
«Ευέλικτο και θα ενισχύσει την επιχειρησιακή μας ετοιμότητα»
Ο κ. Πρόδρομος Καλαϊτζίδης, ευχαρίστησε θερμά την Αντιπεριφέρεια και προσωπικά τον κ. Σπυρόπουλο για τη διαρκή και έμπρακτη συμπαράστασή τους. «Είναι μια σημαντική μέρα για μας σήμερα καθώς παραλαμβάνουμε από την Περιφερειακή Ενότητα Σερρών ένα όχημα, το οποίο θα είναι ευέλικτο και θα ενισχύσει την επιχειρησιακή μας ετοιμότητα. Θα βοηθήσει το έργο μας που είναι η προστασία της ανθρώπινης ζωής αλλά και του δασικού περιβάλλοντος του».
«Το νέο όχημα», ανέφερε ο κ. Καλαίτζίδης «δεν θα περιοριστεί στα όρια της πόλης των Σερρών, αλλά θα καλύπτει τις επιχειρησιακές ανάγκες ολόκληρου του Νομού, ενισχύοντας κατά περίπτωση όλα τα τοπικά πυροσβεστικά κλιμάκια. Το όχημα θα τεθεί υπό τη διαχείριση του αξιωματικού υπηρεσίας για τη διενέργεια περιπολιών, ενώ στα άμεσα σχέδια της Υπηρεσίας είναι η τοποθέτηση αυτόνομου πυροσβεστικού συστήματος (νερού) στην καρότσα, ώστε να μπορεί να επιχειρεί και αυτόνομα για την κατάσβεση εστιών».
Σημείωσε δε ότι ο στόλος της υπηρεσίας τα τελευταία χρόνια ανανεώνεται σταδιακά και μέσω του προγράμματος «ΑΙΓΙΣ», γεγονός που καθιστά τις υποδομές ολοένα και πιο αξιόπιστες.
Αναφορικά με τη μετακόμιση στο νέο κτίριο της Πυροσβεστικής, ο κ. Καλαϊτζίδης τόνισε ότι οι εργασίες προχωρούν με πολύ γρήγορους ρυθμούς και η μεταστέγαση αναμένεται να πραγματοποιηθεί πριν από το τέλος του τρέχοντος έτους.

Εκ μέρους της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας ο κ. Πρόδρομος Καλαϊτζίδης πρόσφερε στον αντιπεριφερειάρχη Σερρών κ. Παναγιώτη Σπυρόπουλο ένα αναμνηστικό με το έμβλημα της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας προς ένδειξη ευγνωμοσύνης για τη διαρκή έμπρακτη στήριξη του στο έργο της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας.
Δήμητρα Μετόκη metoki63@hotmail.com









