Από την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας στην π.Εθνική Οδό Θεσσαλονίκης- Σερρών
Εργασίες αποκατάστασης βλάβης δικτύου ηλεκτροφωτισμού
Εργασίες αποκατάστασης καλωδιακής βλάβης στο δίκτυο ηλεκτροφωτισμούστηνΠαλιά Εθνική Οδό Θεσσαλονίκης- Σερρών, στην έξοδο από τη Λητή προς το Δερβένι, πραγματοποιεί η Υποδιεύθυνση Τεχνικών Έργων της Μητροπολιτικής Ενότητας Θεσσαλονίκης της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίαςαπό την Τρίτη 19 Μαΐου και σήμερα Τετάρτη 20 Μαΐου 2026, κατά τις ώρες 10.00-16.00 και ανάλογα με τις επικρατούσες καιρικές συνθήκες.
Ήδη έχει γίνει η σχετική συνεννόηση με την Υποδιεύθυνση Τροχαίας Θεσσαλονίκης ώστε να υπάρξουν οι απαραίτητες κυκλοφοριακές ρυθμίσεις για την ασφαλέστερη διεξαγωγή της κυκλοφορίας στη διάρκεια των εργασιών.








