Πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 2 Απριλίου 2026 σε κλίμα συνεργασίας και συλλογικής ευθύνης κατόπιν πρόσκλησης του Δικηγορικού Συλλόγου Σερρών και του Προέδρου του κ. Παναγιώτη Καρίπογλου
Συνάντηση επιστημονικών φορέων του Ν.Σερρών, στο πλαίσιο της «Πρωτοβουλία Ευθύνης για τις Σέρρες»
Στο επίκεντρο της πρώτης αυτής συνάντησης βρέθηκαν ζητήματα που αφορούν τη δημογραφική εξέλιξη, την ενίσχυση της τοπικής οικονομίας, καθώς και η ανάγκη διαμόρφωσης ενός συνεκτικού σχεδίου παρεμβάσεων για την αναπτυξιακή προοπτική του Νομού
Η πρώτη συνάντηση των επιστημονικών φορέων του Νομού Σερρών, στο πλαίσιο της «Πρωτοβουλία Ευθύνης για τις Σέρρες» πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 2 Απριλίου 2026 σε κλίμα συνεργασίας και συλλογικής ευθύνης. Η συνάντηση πραγματοποιήθηκε κατόπιν πρόσκλησης του Δικηγορικού Συλλόγου Σερρών και του Προέδρου του κ. Παναγιώτη Καρίπογλου στην αίθουσα συνεδριάσεων του Δικηγορικού Συλλόγου, εντός του Δικαστικού Μεγάρου, αποτελώντας το ξεκίνημα για μια οργανωμένη προσπάθεια αναβάθμισης της περιοχής. Στην πρόσκληση του Δικηγορικού Συλλόγου Σερρών και του κ. Καρίπογλου ανταποκρίθηκαν εκπρόσωποι των επιστημονικών φορέων θέτοντας τις βάσεις για έναν ουσιαστικό θεσμικό διάλογο, μεταξύ αυτών ο Πρόεδρος του Ιατρικού Συλλόγου Σερρών κ. Άγγελος Βάκαλος, μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου του Οδοντιατρικού Συλλόγου Σερρών, ο Πρόεδρος κ. Απόστολος Γκεντσίδης και ο Αντιπρόεδρος κ. Μπάμπης Τσαβδάρογλου του Συλλόγου Αρχιτεκτόνων Σερρών. Στη συνάντηση συμμετείχε εκτός από τον πρόεδρο του Δικηγορικού Συλλόγου κ. Παναγιώτη Καρίπογλου και το μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου του Δικηγορικού Συλλόγου κ. Ελένη Πατρίκη.
Η συνάντηση αυτή εντάσσεται στην προσπάθεια συγκρότησης ενός σταθερού πλαισίου διαλόγου και συνεργασίας μεταξύ των θεσμικών δυνάμεων του τόπου, με στόχο τη διαμόρφωση μιας συλλογικής και τεκμηριωμένης απάντησης στις σύγχρονες προκλήσεις που αντιμετωπίζει η περιοχή.
Στο επίκεντρο της πρώτης αυτής συνάντησης βρέθηκαν ζητήματα που αφορούν τη δημογραφική εξέλιξη, την ενίσχυση της τοπικής οικονομίας, καθώς και η ανάγκη διαμόρφωσης ενός συνεκτικού σχεδίου παρεμβάσεων για την αναπτυξιακή προοπτική του Νομού.
Ο Πρόεδρος του Δικηγορικού Συλλόγου Σερρών κ. Παναγιώτης Καρίπογλου, αναφερόμενος σε αυτή την πρώτη συνάντηση των επιστημονικών φορέων, τόνισε: «Εμείς καλέσαμε όσους επιστημονικούς φορείς βρήκαμε και είναι ενεργοί στα δημόσια πράγματα, όπως ο Ιατρικός Σύλλογος, ο Οδοντριατρικός, ο Σύλλογος Αρχιτεκτόνων, ο Σύλλογος Μηχανικών, ο Σύλλογος Οικονομολόγων και τους προσκαλέσαμε. Θέλουμε να ξεκινήσουμε έναν διάλογο με τους επιστημονικούς φορείς για το πόσο εμείς ενωμένοι μπορούμε να παρέμβουμε σε ζητήματα ανάπτυξης του τόπου και κατά πόσο θα μπορέσουμε να σταματήσουμε αυτή την οικονομική κατάρρευση που ζούμε στο νομό Σερρών. Από κει και πέρα θα δούμε πως μπορούμε να το ανοίξουμε στην κοινωνία και να συνεχίσουμε τον διάλογο αυτό. Από το να περιμένουμε από τον Θεό να μας βοηθήσει καταλαβαίνετε ότι πρέπει και μεις να κουνήσουμε τα χέρια μας. Με αυτή τη σκέψη γίνεται αυτή η πρωτοβουλία και από τα ακούσματα που έχω και μηνύματα που παίρνω είναι πολλοί φορείς, πολλά Σωματεία αλλά και μεμονωμένα άτομα που θέλουν να βοηθήσουμε. Καταλαβαίνουν τα ζητήματα που υπάρχουν και το κενό που υπάρχει ως προς τα θέματα της ανάπτυξης και της προόδου του τόπου, οπότε πάρα πολλοί είναι οι ανησυχούντες και αυτοί που θέλουν να προτείνουν πράγματα».

Ως προς την διεύρυνση αυτή της Πρωτοβουλίας Ευθύνης στις Σέρρες εκτός από των επιστημονικών φορέως ο κ. Καρίπογλου δήλωσε: «Θα προσπαθήσουμε να το διευρύνουμε με την συμφωνία όλων των υπολοίπων προέδρων των επιστημονικών φορέων, θέλουμε η βάση να είναι από τους επιστημονικού φορείς γιατί αυτοί οι φορείς έχουν την γνώση για να προχωρήσουμε παρακάτω και να κάνουμε ένα σχεδιασμό».
Δήμητρα Μετόκη metoki63@hotmail.com








