Πραγματοποιείται στις Σέρρες
Το 2ο εργαστήριο μηδενικών αποβλήτων
Με θέμα: «H ένταξη της έννοιας της Δημιουργικής Επαναχρησιμοποίησης / reuse – upcycling στον χώρο της τέχνης» πραγματοποιείται στις Σέρρες σήμερα, Παρασκευή, 17 Απριλίου, στις 6 μ.μ. το 2ο εργαστήριο μηδενικών αποβλήτων. Σε σχετικό δελτίο Τύπου αναφέρονται τα εξής:
Σκοπός του εργαστηρίου είναι η δημιουργία έργων τέχνης μέσω της αξιοποίησης ανακυκλώσιμων ή αναλώσιμων υλικών, αναδεικνύοντας την επαναχρησιμοποίηση ως ένα δυναμικό μέσο καλλιτεχνικής έκφρασης. Παράλληλα – στο πλαίσιο του προγράμματος Ecoalityσε συνεργασία με την ActionAid Hellas- επιδιώκεται η προώθηση τηςβιώσιμης δημιουργικότητας και η ενίσχυση της περιβαλλοντικής συνείδησηςτων συμμετεχόντων.
Μέσα από καινοτόμες καλλιτεχνικές πρακτικές, οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να εξερευνήσουν νέους τρόπους δημιουργίας, επαναπροσδιορίζοντας τη σχέση μεταξύ τέχνης, υλικών και περιβάλλοντος.
Προσκεκλημένη του εργαστηρίου είναι η Άρτεμις Τσατσαρώνη, τελειόφοιτη του τμήματος της Εσωτερικής Αρχιτεκτονικής στο ΔΙΠΑΕ Σερρών με έντονη καλλιτεχνική δραστηριότητα.
Το «2ο Zero Waste Workshop» αποτελεί ακόμη μια αφετηρία για την ενσωμάτωση βιώσιμων πρακτικών στην καλλιτεχνική διαδικασία, ενθαρρύνοντας μια πιο υπεύθυνη και δημιουργική προσέγγιση απέναντι στους πόρους και το περιβάλλον.
Τοεργαστήριο μηδενικών αποβλήτωνείναι ανοιχτό σε όλες και όλους νέους/νέες, όσ@ ενδιαφέρονται να συμμετάσχουν, να μοιραστούν ιδέες και να γίνουν μέρος της αλλαγής.
Η συμμετοχή είναι Δωρεάν. Για την αποτελεσματικότερη ενεργή παρουσία σας μπορείτε να κάνετε προεγγραφή στο τηλ. 6994076302.
Σας περιμένουμε στο Κέντρο Πληροφόρησης της ΠΡΑΞΙΣ Ιουστινιανού 19 Σερρες.
Γιατί η αλλαγή ξεκινά από εμάς — και γίνεται πιο δυνατή όταν γίνεται μαζί.








