Στον τελικό του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Υγρού Στίβουστη Σιγκαπούρη
Η Εθνική πόλο Γυναικών σήμερα για το χρυσό κόντρα στην Ουγγαρία
Την Ουγγαρία θα βρει απέναντί της η Εθνική Ομάδα πόλο γυναικών στον τελικό του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος υγρού στίβου στη Σιγκαπούρη. Η Ελλάδα, η οποία θριάμβευσε απέναντι στις ΗΠΑ με 14-10, πήρε το εισιτήριο για τον μεγάλο τελικό του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος και εκεί θα αντιμετωπίσει την Εθνική Ουγγαρίας, με στόχο το χρυσό μετάλλιο.
Την Τετάρτη 23/7 στις 16:35, θα πραγματοποιηθεί ο μεγάλος τελικός, με τις δύο ομάδες να βρίσκονται ξανά, καθώς αναμετρήθηκαν και στην πρεμιέρα του πρωταθλήματος, όπου η «γαλανόλευκη» ηττήθηκε με 10-9.
Έγινε το χατίρι του Χάρη Παυλίδη, το ζήτησε το έχει:«Και οι δύο ομάδες είναι καλές. Ελπίζω να είναι η Ουγγαρία γιατί χρωστάμε κάτι από το πρώτο παιχνίδι»,είπε ο ομοσπονδιακός τεχνικός της εθνικής ομάδας υδατοσφαίρισης γυναικών όταν ρωτήθηκε σχετικά για τον αντίπαλο που επιθυμεί πριν το δεύτερο ημιτελικό στη Σιγκαπούρη που εξελίχθηκε σε παράσταση για ένα ρόλο.
Οι Μαγυάρες διέλυσαν 15-9 την Ισπανίακαι θα είναι η αντίπαλος της εθνικής ομάδας στον τελικό του παγκοσμίου πρωταθλήματος την προσεχή Τετάρτη 23/7 στις 16:35 (ΕΡΤ1).
Στην πρεμιέρα του παγκόσμιου πρωταθλήματος και στη φάση των ομίλων,η Ελλάδα έχασε στις λεπτομέρειες από την Ουγγαρία 10-9 και ο Χάρης Παυλίδης τόνισε: «Σίγουρα όπως πήγε το παιχνίδι θα μπορούσαμε να το κερδίσουμε. Ήμαστε καλύτερη ομάδα και αν βρεθούμε και πάλι απέναντι στη πορεία της διοργάνωσης νομίζω θα την νικήσουμε».
Οι δυο ομάδες ήταν φιναλίστ στον τελικό του World Cup στην πόλη Τσενγκτού της Κίνας στις 20 Απριλίου 2025, ότανη εθνική μας επικράτησε με 13-9,και πανηγύρισε τον τίτλο
ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ, ΤΕΤΑΡΤΗ 23/7
11:00 Ιαπωνία – Ιταλία Για την 7η θέση
12:35 ΗΠΑ – Ισπανία Για το χάλκινο μετάλλιο
15:00 Αυστραλία-Ολλανδία Για την 5η θέση
16:35 Ελλάδα – Ουγγαρία Για το χρυσό μετάλλιο.








